Invasion - świetna symulacja do metalu i rocka

Vst, Vst free, Amp simulation

Invasion to symulacja wzmacniacza gitarowego inspirowana na oryginalnym analogowym odpowiedniku czyli ENGL Invader kanał 3rd lead. Wtyczka ta a raczej jej rewelacyjne brzmienie przypadło mi do gustu od razu po zagraniu kilku pierwszych rifów używając jej.

Wtyczka ta przeznaczona jest raczej to klimatów rockowych oraz metalowych, lecz odpowiednio operując pokrętłem gain oraz input można z niej ukręcić również znacznie lżejsze brzmienia co czyni ją dość uniwersalną.

Samo brzmienie tej wtyczki bardzo mi przypadło do gustu, jest ciepłe i takie krystaliczne bardzo dobrze brzmi ale również przyjemnie się gra z jej użyciem, powiedział bym że bardzo miękko.

Na pokładzie tego pluginu znajdziemy trzy pasmowy korektor, pokrętła gain, głośności i siły sygnału jaki wchodzi do wtyczki np. z gitary co jest bardzo przydatną funkcją. Wtyczka posiada przełącznik bright który dodaje trochę więcej "szklistości" oraz dwa tryby pracy w mono i stereo.

Wtyczka świetnie współpracuje z różnymi impulsami pak gitarowych oraz innymi efektami modulacyjnymi oraz reverbami. O impulsach pak pisałem w tym artykule - impulse respone. Zamieściłem w tym wpisie spis stron z darmowymi impulsami pak i pogłosów.

Wtyczkę tą testowałem nie tylko używając odsłuchów ale również podłączając ją pod wzmacniacz i kolumnę gitarową i napiszę tylko tyle że gra to rewelacyjnie, bardzo się zaskoczyłem tak dobrą jakością brzmienia, pokusił bym się że porównywalnie do brzmień analogowych.



Wtyczka nie jest zupełnie darmowa ale warto w nią zainwestować tym bardziej że koszt jest niewielki i wynosi 5 USD. Można jednak skorzystać z wersji demo. Wtyczka dostępna na platformę Windows 32 jak i 64 bit.




1 komentarz:

  1. Świetna symulacja do metalu. Bardzo dobra wtyczka. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Guitar Amplifier by GVP Audio/GM

Guitar Amplifier to klasyczna wtyczka symulująca wzmacniacz gitarowy stworzona przez GVP Audio i Guitar Magz , współproducent tej symulacji ...