Acoustic guitar sample

Guitar sample, Free sample, Acoustic sample, Loops

W niniejszym wpisie udostępniam kilkanaście sampli z gitarą akustyczną. Sample to poszczególne frazy zbudowane na różnych akordach, nagrane na gitarze akustycznej Lag Tramontane oraz poddane podstawowej obróbce. Sample sam nagrywałem i poddałem edycji.

Ścieżki są o różnym czasie trwania i można je przyciąć oraz zapętlić według własnych preferencji, wszystkie ślady posiadają wspólne tempo 120 bmp i są odpowiednio przycięte. Wystarczy je załadować na ścieżkę audio.

Niektóre próbki celowo zostawiłem trochę dłuższe aby można było sobie wybrać lepiej brzmiącą część i przyciąć oraz zapętlić według własnych potrzeb.

Sample, Loops guitar acoustic

Podczas edycji zastosowałem efekty chorus, flanger oraz delikatny efekt pogłosowy, na filmie wideo próbki są w ten sposób przedstawione. Są to moje osobiste preferencje oraz ustawienia podczas edycji ale każdy może edytować według swoich upodobań.


W paczce znajduje się po 12 sampli w formatach wav, mp3 oraz pliki wav czyste tj. bez żadnych zastosowanych efektów tylko equalizer czego nie da się uniknąć aby próbki względnie dobrze brzmiały.


Ślady udostępniam za darmo do dowolnego użytku, można je miksować, modyfikować i przerabiać według własnych upodobań w swoich kompozycjach czy utworach, można dodawać do filmów i udostępniać oraz odtwarzać publicznie ale zastrzegam sobie prawo do ich autorstwa.

W przypadku chęci uzyskania pełnych praw autorskich, kwestia jest do uzgodnienia i proszę o kontakt w tym celu. Miło mi będzie jak ktoś podeśle link z projektem w którym zastosował sample ale nie wymagam tego. 

Sample udostępniam za darmo, jeżeli doceniasz mój wkład oraz pracę nad nimi zawsze możesz mnie wesprzeć dowolną kwotą na PayPal za co z góry dziękuję.


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Guitar Amplifier by GVP Audio/GM

Guitar Amplifier to klasyczna wtyczka symulująca wzmacniacz gitarowy stworzona przez GVP Audio i Guitar Magz , współproducent tej symulacji ...